יום שבת, 12 בפברואר 2011

פתח דבר


היי, אני גבי (או "שנאוצר")
ואני, כמו אנשים רבים, אוהב מוזיקה וקולנוע. אלו שני נושאים מעניינים ויש מלא מקומות לדבר עליהם – באינטרנט וגם מחוץ לו – אבל אף פעם לא על שניהם.
וכך נולד הרעיון ל"CineMusic", בבלוג שלי אני אפרסם את דעותיי על קולנוע ומוזיקה ואולי סתם הגיגים על נושאים אחרים. ככל שיהיו יותר אנשים שיתעניינו בכתוב נוכל לפתח דיונים מעניינים וזו בעצם המטרה. זה המקום בו תוכלו לדסקס באופן חופשי על מטאליקה בכתבה על "ספרות זולה" או לדבר על "הרשת החברתית" בכתבה על רד הוט צ'ילי פפרס ועדיין להרגיש במקום.
אבל מה בדיוק יהיה פה?
קודם כל אני לא בטוח, בשביל זה זהו בלוג, אני די גמיש.
אבל מרכז העניין יהיו הנושאים שבכותרתו קולנוע ומוזיקה כפי שכבר ציינתי.

  • קולנוע – ביקורות, סיקורי טקסים, תחזיות וכדומה.
  • מוזיקה – ביקורות אלבומים, סיקורי הופעות וכדומה.
  • "וכאלה" – כתבות קצרות שלא קשורות לכלום.
אז אני מקווה שכל הקוראים ימצאו את הבלוג מעניין ומעשיר, ואם אתם אוהבים משהו – אל תתביישו לשתף בפייסבוק, טוויטר או אייסקיו (וואו, אני זקן). זה באמת יכול לעזור.
אז עם תקוות לעתיד, אני שמח להשיק את הבלוג שלי  CineMusic!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה